2008-07-24
 16:22:21

Jag fikar, alltså finns jag?

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att fika på jobbet. jag börjar med att ta en titt in i kylskåpet på morgonen och upptäcker till min förtjusning att det finns chokladpudding och grädde kvar från gårdagens mellis som jag missade. Detta blir min frukost. Ungefär en och en halv timme senare så bjuds det på saft och bullar. Bara för att man inte fått i sig världens nyttigaste frulle ska man väl tacka nej när det bjuds, eller?! Klockan elva gick jag och Lukas in till vår kompis i andra änden av byggnaden och där fick vi inte bara en, utan två glasstrutar. Efter en promenad i det fina väder var det dags för, ja, just det, fika igen. Mer chokladpudding och grädde, men min kära mamma hade även plockat med sig hallon hemifrån, som hon bjöd oss på! :-) Tur att man ska springa av sig lite på Vargheden om nån timma.

Idag fyller Therese, Tesso, Malm tjugofem år, GRATTISGRATTISGRATTIS! :-D

Idag blir det dejt med Millan och Jon. Film står på schemat!


Fancyyy
PUBLICERAT: 2008-07-24, 22:58:46 | URL: http://fannychristine.blogg.se/

HAHA. Så klockrent! Vem pallar träna om man inte får äta upp sig innan OCH efter! Därav Greken.. Haha! Vi hörs när jag kommer hem!





PUSS LOOOVE!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: