2008-07-21
 21:34:05

To my friend the journalist

När jag till min stora förvåning, tillika glädje, att jag slutade redan klockan 14.00 från jobbet idag, så trodde jag väl inte att jag skulle sitta här, snart sju timmar senare och inse att jag inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget.

Tiden har fördrivits med telefonsamtal, (nummer två av mammas ca 3-4 dagliga och Madde, som jag återupptog från gårdagen då min mobil dog.) sms:ande, bloggspanande och ett evigt, evigt, evigt  slötittande på dumburken. Jag får väl i och för sig ta tillfället i akt eftersom den resterande veckan kommer att bestå av väldigt mycket  fotboll! Kolsva IF´s damlag måste rycka upp sig inför höstsäsongen och nu är det hårdträning inför premiärmatchen mot ASIF.

Så, efter en uppmaning av min übersöta vän Fanny, fancyface, Gunnarsson, har jag nu skaffat mig en blogg också! Ska även sällskapa med henne och Bobo över tacopaj imorgon kväll!

Antingen är blodsockret lågt eller så är hormonrubbningen hög, har tjurat till, rejält, till både Extreme home makeover och Ugly Betty.

www.fannychristine.blogg.se - Bärslagsbladets bästa sportjournalist och en av världens bästa vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: