2008-10-08
 07:46:06

Confessions of a timvikarie

7-16, 7-16, 7-16 och så vidare i all evighet. Ja, grattis till alla er med fast jobb, det måste kännas riktigt skönt. Själv drar jag utan vidare till Rhodos i två veckor!
 
Har funderat lite, och kanske är det jag som har det ganska bra iallfall. Johan räknade ut (ganska snabbt också) att jag jobbat typ 80% förra månaden och jag tycker att jag har varit så duktig att jag inte behöver jobba på två veckor den här månaden och drar utomlands. Medan andra måste tänka på att spara sina, oehört enligt mig, begränsade semesterveckor. Träffade en kille förra sommaren som sa att han kunde ta ut typ sjutton veckors semester eller nåt eftersom han sparat två veckor varje år. Stackare!

Nu kommer JM och vi ska gå och jobba. Mina tre dagar av hela oktober! haha. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: