2008-10-19
 19:24:36

Fancy Face & M-star is half way through

8 dagar av 15 har gatt  och det kanns riktigt bra att ha en hel veckas stek kvar! Bade jag och Fancy har gatt och risat ner oss med forkylning och en rejal hosta, sa det har blivit lata dagar och lite lugnare kvallar nu. Allt haller pa att stanga for sasongen i Ixias nu och nagonting sager mig att nar vi lamnar det har stallet sa tar vi det mesta lilla liv med oss!

Nar man ligger pa en solstol hela dagarna sa hinner man med att fundera en hel del. Vissa saker blir man glad av att tanka pa, men vissa saker maste kollas upp nar jag kommer hem igen. Jag tror att det bara ar nar man ar sahar pass avslappnad som s.k. fortrangda minnen kommer fram. Detta hande mig tidigare i veckan och det kandes inte sa bra.

SMS fran mamma idag: Var med Ann till golfbanan, sen at vi kantarellpizza. Varme och kantarellpizza kommer alltid att forknippas med alla dagar efter midsommar pa Agatan i Arboga! Saknar nog civilisationen lite. Saknar Hanna valdigt mycket och Erkkan ocksa! Vill hem och titta hur stor Wille blivit och harja lite med hans kottar till paron! Sen saknar jag nog Metropolmannen lite ocksa! ;)

Inplanerat vecka 2:

- Bira och Fotbollsmatch (Elfsborg pa grek-tv liksom!)
- SHOPPING I RHODOS STAD!
- Avskedsmiddag/barbeque pa hotellet

Vad fyller man luckorna med? Sol och bad kanske!


puff
PUBLICERAT: 2008-10-26, 02:47:20


puff
PUBLICERAT: 2008-10-26, 02:48:27

Fan knepigt.. Fan va trevligt tjejer ! Hoppas ni har det skont o sag till om ni traffar nicos :P haha . Horru du kolla din mejl sen nar du kommer hem gumman! Kuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: