2008-10-31
 01:39:42

Forget, forgot, forgotten

Hannas väska, Hannas väska igen, mitt baknomatkort och min jacka! De här är de saker jag glömt att ta med mig från ett ställe till ett annat idag och min älskade skinnpaj är fortfarande kvar på Sybilla i Ludvika! Tack pappa, för att du var tvungen att stanna och äta där! Inget köttbullemeal i världen kan eräsätta min jävla jacka och jag hoppas att brudarna i kassan har tagit hand om den.

Efter många om och men fick jag med mig Hanna hem till Köping och tillsammans med Fancy och Bobo, drog vi några traditionella timmar på donken och avslutade detta med allsång i Bobos bil! v

För övrigt har jag blivit, om möjligt, ännu fattigare nu ikväll. Insåg att det inte var några kärleksbrev som skickats till min forna sambo som nu befinner sig på andra sidan jorden, utan räkningar som är avsedda till min lägenhet och angelägenheter så som, el, kabel-tv och internet. Jag hade visst idag och imorgon på mig innan kronofogden skulle kopplas in. Men vad är väl livet utan lite spänning?

Godfuckingjävlanatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: