2008-10-28
 17:25:44

How much for my soul?

Jag har bott hemifrån nu i lite mer än ett och ett halvt år. Är det inte då jävligt konstigt att man inte vet om att en räkning måste betalas i förväg?! Tydligen inte. Anna Maja Nordmark åkte iallafall glatt iväg till Grekland utan att först betala sin räkning för oktober månad. Jag tänkte: Asch, det är ju fortfarande oktober när jag kommer hem, jag tar det då! Så fick man visst inte göra.

Nu har jag betalat räkningar för två månader plus en liten förseningsavgift (som kom i ett fint litet brev om hur allvarligt det var med föresenad hyra!) och jag har nu så pass lite pengar kvar på kontot att jag inte ens tänker berätta det. Folk skulle nämligen tro att jag bad dem om allmosor eller nåt. Jag hörde någonstans att man kunde leva på vatten och solsken, men med tanke på att jag inte kommer få se så mycket sol på ett tag, så får det väl bli vatten i största allmänhet.

Imorgon åker jag iallafall till Hanna. Så om du ser det här: Jag kan betala gurkan till salladen om du gör din tacopaj! Haha. Hanna är förresten inget Braceface längre, ska bli sjukt spännade att se henne utan, som Tobias Bojar alltid sa, sponsringen från SJ! ;) Det är en och en halv månad sen jag träffade henne och jag  har saknat henne väldigt mycket.

 


fancy
PUBLICERAT: 2008-10-28, 19:44:06

jag bjussar på tarren på fredag ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: