2008-10-12
 02:19:15

I´m like a bird

Mindre än en timme kvar innan det är dags att styra mot Arlanda, Grekland, RHODOS! Resväskan är, äntligen, färdigpackad och jag hoppas att den klarar vikten! Har nu efter cirka fyrtio minuters svärande fattat mig på hur man laddar över musik till MP3n också, så nu matas det på för fulla muggar!

Det ska bli riktigt skönt att få försvinna i två hela veckor och jag och Fanny ska bara tänka på oss själva. Jag längtar så efter att få ligga ner och bara känna att det är varmt! Jag längtar också efter att i hela fjorton dagar få känna idag gör jag nog bara precis vad jag vill. Fatta att i två veckors tid inte ha något inplanerat eller veta att man har någon att ställa upp på. När jag kommer tillbaka blir det till en riktig vardag och därför kunde inte den här resan vara mer tajmad!

Jag måste dock säga att vi lämnar Kolsva/Köping när intrigerna är som tätast och det ska bli spännande att se vad som hänt när vi kommer hem igen. Eller så bryr man sig förhoppningsvis inte alltför mycket, haha!

HEJ DÅ SVERIGE OCH ALLA SOM MÅSTE STANNA KVAR HÄR!


Erkkibo
PUBLICERAT: 2008-10-13, 21:45:07

Du glömde ta med mig i resväskan!! Men hoppas ni får superhärligt! Förvänta dig rejääält med mys när du kommer hem =) kraam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: