2008-10-07
 21:40:42

proof of life

Har lite svårt att skriva. Fixade mina naglar igår i tre och en halv jävla timme! Det var halva priset, mina naglar har världens fräschaste french manikyr och det var riktigt kul att sitta och snacka med en total främling om allt och ingenting. Nästan som att skriva blogg, bara rinner ur en och det är lätt att få sitt liv att låta så glammigt, haha!

Imorgon har en och en halv vecka av två gått på Björksjö grundsärskola och jag har iallafall fått veta att jag lever. Den här veckan har jag iallafall fått jobba med JM och jag har totalboundat med skolans vaktis!

Det är just då, när man är som tröttast och tvivlar på sin egna förmåga som det värmer, hårdare än heds bastu, att en fullvuxen hantverkare man knappt känner, säger: Du passar för det här, du är en trevlig och öppen person.  Jag fick även höra, kors i taket, att jag var väldigt mogen för att bara vara tjugo år! Inte illa för någon som åker som barn på bussen!

Nu är jag mätt och belåten, både på mat och sällskap! :)

Tack Falin för att ni finns! Och Hanna, jak saknar efter dig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: