2009-04-25
 19:36:00

Fool´s summer

Jag antar att jag är en riktig väderpessimist, med tanke på att jag nyss uppmanade Erkkans Gbg-Jonte att njuta av solen han nyss satt och hyllade. Det kan ju faktiskt vara så att den, som många år tidigare numera, ser till att gå i moln permanent lagom till sommaren. Idag är det däremot en underbar dag att spendera hos mina kottar i Arboga och ikväl har jag och William fått spendera lite tid på tu man hand!

William är en klassisk liberoreklambebis. Han skulle kunna få mig att köpa blöjor, fastän jag inte ens har en baby att sätta dem på. Mest såld är jag dock på honom själv. Jag skämmer gärna ut mig offentligt på LIDL, bara han skrattar åt mig när jag kör ett gällt pick-a-boo-race. Helt sjukt hur ett barn får alla i sin närhet att lysa upp och bli sitt mest mjuka och även sårbara jag. För samtidigt som det är det bästa som finns när ett barn ler och skrattar, så blir väl nästan alla människor helt förstörda när de håller en bebis som gråter och skriker, utan att de förstår varför.

Det blir grillparty på Malm/Bojars terass och deras hunderdunderhypade grill fungerar förhoppningsvis bättre än engångsgrillarna vi stekte våra kyckloingfiléer på igår. Förövrigt var gårdagens bestyr mycket trevligt, bortsett från utgången, som inte... nej, det hinner jag inte skriva om, det var alldeles för obetydligt, jag är ALLDELES för hungrig och köttet är färdigstekt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: