2009-04-10
 13:56:09

Från Nygård till en ny gård

Igår invigde jag och Fancy JB´s nya lya och efter att han öppnat vår inflyttningspresent så satte, vad vi trodde iallafall, en rejäl runda kort. Min f.d. Nygårdsgranne och värd för kvällen pep iväg till Kolsva, med en lite senare ursäkt att han var ju ban kär. Vi fick roa oss bäst vi kunde, något som slutade i ölspel med rödtjut i glasen.

Vid tolvsnåret fick vi skjuts hem, jag avböjde att återuppta festandet i porten brevid och hängde med sofia, som väntade på mig. Vi tittade på ett ex antal avsnitt ur min nya SATC-box och lirade chicago.

Nu sitter jag hemma hos JM och vi skingrar förmodligen snart våra nuvarande tankar med lite kubbspelande vid Jetmackens gräsplan.


unkan
PUBLICERAT: 2009-04-15, 16:54:00

kommer snart en ny kort kväll! å då tror ja de e maja som gör vinnar bilden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: