2009-04-22
 20:44:12

Spontanelicious

Att inte jobba regelbundet och vara oherhört flexibel och spontan är en oslagbar kombo! Idag var jag helt ledig och kunde löpa och träna i skogen med Fanny i nästan två timmar på morgonen, för att sedan gå hem, bada i nästan två timmar, glo på SATC och sedan rusa till tågstation och ta tåget in till Erkkan i Örebro!

Imorgon tar jag tåget hem och börjar jobba klockan 13.00. Slutar gör jag 16.30. En inte alltför ansträngande dag.

Om en vecka har vi seriepremiär och det ska bli riktigt kul att testa på motståndet i division tre. Jag och Facy ska försöka köra lite sista-minuten-träning den bestående veckan för att tagga till ordentligt!

Helgen, eftersom det nu är onsdag kväll och inte tisdag eftermiddag och jag får diskutera den, kommer att inledas med kubb och fest hos Malin på fredagen. Lördagen blir mer stillsam, tillsammans med E, T och mini-kotten i Boga. Träffade en oherhört söt liten dam tidigare idag också, nämligen Krilles lilla Novis. Jättekul att även få träffa hennes mamma och förhoppningsvis blir det någon mer gång den här eller nästa vecka!

Nu blir det snart DH och kladdkaka!


Facy
PUBLICERAT: 2009-04-23, 14:46:37

Tack för nya smeknamnet, i like it ;)

synd att vi missade träningen idag. hjälper du mig med novisbarnvaktandet imorn?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: