2009-04-15
 18:00:24

This weeks end is the weekend of weekends!

Just idag, när det är jämn vecka, så går min hjärna och kropp som om den vore radioprogramerad. Från klockan åtta på morgonen till halv fem jobbar jag, sen hinner jag nätt och jämnt hem till parkeringen utanför Nyggan, innan det är dags att bege sig mot kompetenscenter för en tretimmars lektion i specialpedagogik.

Efter nio nångång kommer jag hem och tur är det väl att jag, som min kära mor lämnat i arv, kan somna hur lätt som helst. Jag öppnar nämligen på jobbet imorgon och ska halv sju på morgonen vara i full färd med att laga frukost åt tio små hungriga barn.

På fredag går mitt vik ut igen och jag, som har barnen själv på eftermiddagen, ska avtacka mig genom att bjuda på film och glass.

Det blir mer fest på fredag och förhoppningsvis får vi fira ordentligt. Munktorps BK möter Kolsva IF, mitt moderlag, och nerverna spökar så det nästan gör ont i tänderna. Jag står som värdinna för lagfesten, ska bli spännade att lära känna MBK-damerna utanför fotbollsplanen. Se sammandrabbningen klockan 18.00 på Krillans konstgräsplan!!!

Nej, just ja, idag hade jag ju inte tid med nånting!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: