2009-12-29
 22:33:58

alltidalwayscontinuoaina

det var en otrolig ansträngning att överhuvudtaget ta mig ur sängen imorse och det kändes som att jag hade invärtes bältros nästintill hela dagen idag. morsan fick med mig till boga och min vinst från cupen, en lunch på dinners, kunde iallafall avnjutas tillsammans med wille och hans vuxna kompisar.


jag hälsade på eric innan träningen och tidsoptimism mixat med klängbesvär funkar inte så bra när man har tider att passa. i mitt fall skulle jag hinna med bussen till träningen i kolsva. det gjorde jag icke.

madde hade iallafall jennifer från lagets nummer och jag klarde mig. när jag kommer in i omklädningsrummet så frågar en annan tjej från laget: var det du som sprang för att hinna med bussen? jag såg nämligen när du kastade väskan i backen och hoppade upp-och ner. jotack.


efter träningen mötte jag upp JM på venedig och efter att vi beställt våra kycklingsallader vandrade vi hem till nyggan i kylan. nu ska vi titta på film och trycka naturgodis!


- mitt bankomatkort är paj. skulle betala på hk och upptäcker att chipet har försvunnit. men jag menar, vem vill inte gå till banken liksom. om inte annat så behöver jag plocka in lite vuxenpoäng.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-02, 11:57:01 | URL: http://puffo.lifeportalen.se/

Du o jag lär ju iaf fixa de jävla ID korten snart. Hehe


till sofie
PUBLICERAT: 2010-01-02, 13:53:30

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DIG! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: