2009-12-15
 21:09:13

congrats and welcome

jag antar att eric försökte låta som mig när han beskrev snön på sitt otroligt poetiska sätt. jag anar även en viss nypa drypande ironi då han skriver och jag citerar "fifty-fifty imorn, draaaag! woo". sss. kanske får han lite mersmak för det här och skaffar sig sin egen blogg. hur låter poppy.blogg.se?


han är förövrigt lite krasslig och har smittat ner mig lite. madde talade bestämt om för mig att jag var tvungen att hålla mig borta från honom, så att jag skulle hålla mig fräsch till kryssningen, men jag har otroligt svårt att inte träffa den där PP-killen alltså. och svårt att tänka på honom. och svårt inte vara ganska kär i honom helt enkelt. jag är inte så duktig på att säga såna här saker och stakar mig nästan här vid tangentbordet, men det är väl i princip det jag vill säga till de människor jag känner i världen, så jag kan väl börja lite smått såhär. (observera ordet smått, då jag, bara oss emellan såklart, inte har några blondionbellanuffror i läsare direkt!)


- men som sagt, imorgon bär det av till sjöss och nu när madde blivit botad från sin djungelfeber så kan det inte bli mer än sucke imorgon!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: