2009-12-22
 21:41:55

dan före dan före dan före däckaredan?

idag var det min sista dag på skogsbrynskolan och nu ser min timvikarieframtid återigen lite dimmig ut. kommer jag gå utan jobb ett tag, eller får jag rent av komma tillbaka iallafall och stanna ett ganska bra tag igen? kommer jag få sova med mobilen och låta eva sköld, receptionisten på skogsbrynskolan/nibble, bli min nya väckarklocka? jag vet faktiskt inte, men nu är det iallafall jullov och jag tänker inte fundera så mycket mer på det!


imorgon kväll är det uppesittarkväll i boga och jag har saknat mina storasyskon! erika och therese har jag känt i hela mitt liv och de är det levande beviset att blod inte är tjockare än vatten. william ska få ett litet syskon och jag känner mig som att jag också ska få bli moster igen!


snart är julafton överstökad och det blir juldagen och sedan annandagscupen. jag längtar!


skogsbrynskolans rektor frågade idag på avslutningsfikat i personalrummet om jag och eric var tillsammans. vi svarade ja och hon utbrister överlyckligt: åh! då har jag lyckats med det jag planerade enda sen eric kom hit! jag gillar vår rektor, hon ser oss små vikarier också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: