2009-12-05
 19:21:59

fyllkajor i falkboet

Igår var det julfest med jobbet. jag hade otroligt svårt att bestämma mig för vad skulle ha på mig, ville ju inte vara alltför ungdomlig, smälta in i mängden lite med andra ord. jag skulle förmodligen ha funderat lite mer på vad jag hällde i mig istället. att blanda glögg och vitt vin var ingen hit och jag antar att det inte är helt okej att pipa iväg en halvtimme för att hångla upp min arbetskollega i städskrubben eller tjura som ett litet barn. men jag hade ganska roligt iallfall och jag var inte den enda skogsbrynsspårade människan iallafall!

dagen har inte varit hundra, men ikväll intar madde och jag BS för sista gången år 2009! det har varit ett bra halvår med syskonen och sommaren skulle fan inte varit densamma utan dem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: