2009-12-27
 14:30:01

swisch

och så blev det julafton, som faktiskt var en av de bästa hittills, juldagen, tack fancy för en trång, svettig och otroligt rolig kväll på scheele och även annandagen, där kolsvas a-lag gick till semifinal i bergmans guld cup. det var sjukt kul att lira och jag måste säga att julen faktiskt passerat skönt fort och jag har faktiskt njutit en hel del av den.


madde skrev idag att hon var påväg till tuna park och genast gjorde sig den där kliande känslan i fingrarna lite påmind. jag vill fynda på mellandagsrean!!!


det var fett unnar efter cupen igår, så jag och eric köpte kantarellpizza. vi tittade på gladiator och jag snyftade som ett litet barn. idag har vi inte gjort så mycket och det skulle jag kunna fortsätta med hur länge som helst. jag älskar att känna såhär!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: