2009-07-06
 21:52:20

Hur kul har katten när råttorna är borta?

Gustav och sofia har dragit till Skåne och än så länge har jag inte riktigt kunnat ta någon större fördel av det. För det första lämnade de en hel del disk efter sig som jag fick slita med idag. Blev förövrigt så slut att jag var tvungen att ta en powernap på 2,5 timme innan jag pallrade mig upp till IC-baren och käkade kebab med Fancy och Sturegänget innan träningen.

Använda Gustavs dator har jag inte heller kunna gjort, utan sitter nu hemma hos Millan och snyltar. han har en superstor skärm och man kan både ha den som tv och data. Tv:n funkar bra, men de har jag ju för fan redan en! När jag ska ha på datorn kommer jag bara halvägs, det står PC på skärmen, men längre än så kommer jag inte! Kanske saknar jag redan mina roomies? Den hör jag inte riktigt. Eller gör jag det?

Brevid mig sitter Camillas bror, Björn, och spelar World of Warcraft på sin data och det är för mig en gåta hur man faktiskt lägger ner både tid och pengar på sån här skit?!

Nu ska jag hänga med CB i soffan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: