2009-07-16
 17:17:31

Refresh my memory

Jag har jobbar tio timmar idag och nu är jag otroligt trött i huvudet. Det är väldigt dålig luft inne på fritidsklubben och jag tror att Sandra och jag använde upp det mesta av det lilla syre som fanns kvar med våra extremt djupa suckar och otröstliga gnällande.

Man blir så himla trött på sig själv till slut, när man inte har något mer att komma med än klaganden. Tro mig, det är befogat, men ändå liksom. Jag får typ för mig att jag är världens bittraste människa, men så illa är det förhoppningsvis inte. Fick faktiskt höra häromdagen att i dennes ögon var jag alltid glad och sånt är alltid roligt att höra!
 
Min mamma kommer hem från Barcelona idag och jag hoppas att hon har haft det bra på sin minisemester. Jag vill tro att jag hoppas det mer än att hon köpt mig en snygg väska, men jag vet inte riktigt om det stämmer...

Ska kolla på Harry Potter och Fenixorden  på DVD snart, den femte filmen, så att jag vet precis vad som hänt innan jag sätter i biosalongen på lördag och ser den sjätte - Halvblodsprinsen. Ja, jo, jag kan vara en av de största HP-nördarna i världen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: