2009-06-18
 12:48:36

Somebody call the whahahaambulance

När adrenalinet pumpar känner man inte av smärta. Det var nog det som gjorde att jag lyckades avgöra matchen mot Götlunda, trots att jag lite tidigare fått ett knä i revbenet. Detta var lite över en vecka sen och lika lycklig jag fortfarande är över den matchen och det viktiga målet, lika jävla ont har jag fortfarande i revbenet. Igår spelade jag i princip en hel match med vad som kändes som knivhugg i sidan och idag fick jag sjukanmäla mig från jobbet.

Jessica fick mig att ringa läkaren och snart åker vi till Kolsva så att jag förhoppningsvis får röntga mitt revben. Förövrigt tog vi iallafall en poäng mot serietvåan igår, något som skulle varit tre, om inte domaren dömt en felaktig hörna i 88:e minuten! Nu är det sommaruppehåll från fotbollen och i höst blir det nya tag!


kåmpis
PUBLICERAT: 2009-06-18, 17:23:29

men shit maja, nu får du ta de liiite lugnt på planen! yeye, saknar dig. puss<3


tååååpajaaaren
PUBLICERAT: 2009-06-28, 09:28:58



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: