2009-06-04
 21:03:21

Vem uppfann lill-lördagen?

Jag förmodar att, förutom Hanna, som bor i Ludvika, de enda som läser den här bloggen bor inom området som kan läsa Bbl/At och har förmodligen redan läst tidningen idag. För er som missade den lilla notisen om MBK´s damlag så fick vi ganska så rejält med stryk. Någonting vi fått ett tag nu. Detta var ändå ett rekord i bottenapp från vår sida och i omklädningsrummet frågar Fanny om jag har någon alkohol hemma. Två flaskor Törley senare var matchen glömd och sinnet ganska luddigt, mjukt och glatt.

Vi styrde stegen hem till Jessica och tittade på film. Imorse, när jag vaknade, 1,5 mil från mitt jobb, till skilland från de 200 meter jag brukar ha, mådde jag inte fullt så bra. Nu fick jag inte bara gå runt och må som en halvkvävd hund, utan fick även slungor från höger och vänster om matchen igår!

Klockan är för tillfället en minut över nio och om tre timmar så är Fanny 21 år. Det ska ringas in på McD efter att hon slutat jobba och jag tror jag lägger in en PN i nån timme nu, så jag orkar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: