2009-03-01
 18:45:25

Back at Bbl

Det har börjat bli lite av en tradition att komma upp och hälsa på Fancy på bärsingen för att sedan försöka hinna hem i tid till Beck. Idag visas Den japanska Shungamålningen, en av de sista Beckfilmerna jag faktiskt inte sett än. Jag har styrt med BJ till Fanny och mig och utan att avslöja för mycket så köpte jag lite annat också!

En hel månad har gått nu och lika vit som snön legat på backen har jag och Fancy hållt oss fyra helger i rad nu! Vi planerar att fira det och en massa annat  kommande helg!

I lördags spelade jag min första match med MBK. Det var bara en träningsmatch, men det var riktigt kul och kändes förjävla bra! I Munktorp finns det riktigt bra tjejer med mycket fotboll och det känns som att vi är ett rikigt jämnt lag. Det är ett helt annat tempo och det blir spel på riktigt. Jag fick göra mål också, som var något av den klassiska pricken över i:et!

Hanna är T-fri (nytt påhitt som betyder att Tobbe, hennes pojkvän, är iväg och jobbar) i två veckor och snart kommer hon hem till Köping! Jag saknar Hanna när det är jobbigt hemma, men jag saknar henne när det är roligt också, för då vill man ju att hon ska vara där.
P.S. No offense, Tobbe, jag gillar dig också!

Nu ska jag njuta av att sitta vid internet, en lyx jag numera inte kan unna mig längre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: