2009-03-07
 23:10:30

Blombojkott

Jag och Fancy sket i melodifestivalens Andra chans och knallade över till Millan och hennes Mischa för att titta på film. De hade hyrt två filmer, en skräckis och en romantisk komedi. Jag hade redan sett Fool´s gold, så vi bestämde oss för att titta på den läskiga först.

Just nu hade jag gärna tittat på vilken romantisk komedi somhelst, flera tusen gånger om, bara för att fått slippa bevittna det hemska som nyss utspelade sig på Camillas 42 tums platt-tv. Filmen handlade om ett gäng ungdomar som i vanlig ordning blev uppkäkade av vad som ser ut som en gigantisk marijuanaplanta. Inga växter i min lägenhet from now on! (Ruins är titeln på denna djävulskt läskiga ogrästhriller)

Första utgången igår efter en helt nykter februarimånad och helt ärligt blir det nog en relativt fortsatt nykterhetsperiod för min del. Helt plötsligt har man insett att det var ganska okej att slippa må skit på morgonen och ångra de där sakerna som lät så bra kvällen/natten innan. Sista helgen i mars blir det däremot ett riktigt hunderdunderparty. Världens bästa kåmpis fyller 21 år och vi åker upp och firar henne ordentligt! Hanna och Tobbe är klara i sin nya lägenhet och det ska bli kul att se hur snyggt de fått det.

Jag har fått en ny inneboende. Min bror har börjat flytta in sina grejer hos mig och snart f¨år vi se hur lång tid det tar innan syskonen Nordmark tar kål på varandra. Fast, borde vi göra det, egentligen?

Jag menar, fram till bara några år tillbaka har ju jag och min bror levt under samma tak i hela våra liv. I och för sig så behövde vi inte bestämma vem som skulle städa eller diska då. Vi var nämligen befriade från sådana sysslor under vår uppväxt, bortskämda som vi var och med tanke på att det är något som vi är relativt dåliga på båda två, så kanske det blir en hel del gräl iallafall.

Nu ska jag joina soffpotatisarna framför den romantiska komedin jag redan sett och fr.o.m nu ska jag försöka att komma ihåg att jag är alldeles för lättskrämd för att titta på skräckfilmer!

Just det: Vi spelade ännu en träningsmatch igår och vi var helt överlägsna! Jag vet inte om det var på grund av Fannys och min peppdans innan matchen, men lite spooky var det fan att vi båda spelade som gudar!


E
PUBLICERAT: 2009-03-08, 21:45:36

Du är riktigt fin och söt! Om jag ser dig på Hantverkarn igen, så förvänta dig en dansuppbjudning :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: