2009-03-25
 19:57:20

Det var en gång...

... för ganska exakt arton år sedan, som Camilla Berglund föddes. Ungefär fem månader senare flyttade jag till västra Skevi och blev hennes granne. Jag har alltså känt henne i arton år och hon har känt mig i princip hela sitt liv.

Kalaset höll till ute i Skedvi och jag har ätit våfflor (Millan fyller ju liksom på våffeldagen, klassiskt val) och massor av glass. Jag har träffat Niklas och hans bonusbarn som han har hur bra hand om somhelst och jag blev, för första gången på väldigt länge, otroligt nostalgisk över att få komma hem till landet igen. 

Någon som också fyllde arton år, för tre år sedan nu på lördag, är Hanna. Nu fyller hon tjoguett och det ska firas som om det vore tjugo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: