2009-03-02
 14:29:08

Spetstrosor och mysbyxor?

Jag gick och tänkte på den där kvinnan som köpte fina underkläder och sparade dem till ett tillräckligt speciellt tillfälle. Hon hann dö innan hon fick ta på sig dem! Nu vet inte jag hur gammal hon var när hon köpte sina underkläder, men hände det verkligen ingenting som kunde klassas som speciellt på den tiden hon hade kvar att leva?!

Anledningen till att jag kom att tänka på den där berättelsen är för att jag känner igen mig litegrann. På dagis åt man alltid fruktsalladen först, eftersom det var äckligare än glassen och hela tiden så väljer man att göra de tråkiga sakerna först, innan man kan njuta av de roliga. Samma sak gäller mig och min troslåda. Jag tar först på mig de fula, gamla trosorna, för att spara de fina. Varför gör man så egentligen?

Snygga underkläder är en vardagslyx som alla borde unna sig, tro mig, et är mycket roligare att dra ner brallorna när du har ett par illrosa spetstrosor under dem!


Nu ska jag gå in och överraska min mamma. Jag har setat på hennes jobb i snart en halvtimme, utan hennes vetskap och nu ska jag och mina trosor göra hennes dag lite roligare.  


Fanny
PUBLICERAT: 2009-03-02, 14:55:03 | URL: http://fannychristine.blogg.se/

Tre uppdateringar på mindre än två dagar. Jag är imponerad! :-) vad snäll du är som bjuder bruschan på lunch... jag är på kurs, seeeeegt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: