2009-05-18
 16:03:43

author

Idag fick jag mitt schema för sommaren. En hel dag hinner jag vara ledig innan mitt sommarvikariat drar igång. Överskattat med vila antar jag.

Efter en förfriskad lördag som bidrog med en lite smått dagen-efter-ångestladdad söndag så satt jag och Fanny på Venedig och rabblade upp våra mest minnesvärda fyllebravader under förra året och de månader som gått. Efter en hel del skratt och frustande bestämde vi oss för att föreviga dessa minnen genom att skriva ner dem i kronologisk ordning och sätta ihop det till något som liknar en bok. Jag har redan börjat fila på vår resa upp till Bobo, mars 2008...




Fancy
PUBLICERAT: 2009-05-19, 00:18:51

Jag har skrivit ett bra tag nu och har kommit till...Bobo, mars 2008 :P


Reader
PUBLICERAT: 2009-06-03, 11:11:41

Har din blogg dött?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: