2009-05-13
 19:06:31

När man får smaka på sin egen medicin

Det måste vara det absolut värsta som finns att ringa till mig. Jag svarar ju för fan aldrig! Igår och idag skickade även Fanny sms till mig, såna där som man bara vill svara på liksom, men jag har ju heller aldrig pengar på min mobil, så det kunde jag inte. Nu har jag ringt Fanny tre gånger och Malin två. Kanske låter de mig för en gång skull smaka på min egen medicin? När jag märker hur frustrerande det är att inte få tag i någon så är det fan inte mer än rått åt mig i sådana fall!

Erkkan och Hanna måste jag också ringa. Och Jessica. Och JM. Jag får för fan panik!

Snälla ni, jag lovar att bättra mig hädanefter! Säger jag, som fortfarande har mobilen på ljudlöst i min jackficka...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: