2009-11-04
 16:57:07

allt för att bräcka veckans sämsta dag

igår var det tisdag. utan tvekan den tråkigaste veckodagen. man har redan ägnat måndagen åt att ljuga sig igenom helgens bravader och det är som sagt inte tillåtet att ens fundera på vad man själv ska göra nästa helg, eller fråga någon annan för den delen. det måste man ju spara lite på, iallfall till lillislördagen, annars finns det ju ingenting att se fram emot heller liksom.

alltså gör man bara så mycket som möjligt för att fylla detta veckans svarta hål, så man får lägga sig ner och vakna upp nästa morgon. jag tycker jag lyckades ganska bra igår:

  • jobb 08-17
  • packar träningsväskan och liftar med mamma in till kolsva
  • käkar på KP med madde
  • hinner med lite häng på brandsta city innan vi ger oss av till malmahallen
  • fotbollsträning 19.30-20.30
  • bröllopsfotografen på bio med fancy 21-23

efter tolv någon gång gick jag och lade mig och 05.30 väckte lill-lördagen mig. Idag är jag fett trött!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-11-06, 21:10:36

men, chilla! ;)


erk
PUBLICERAT: 2009-11-06, 21:11:34

det förra var jag,erk =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: