2009-11-14
 16:33:42

swing life away

förskjuten förkylning lägger förmodligen kvällens utgång på is. jag måste vara frisk till imorgon och nästa vecka.

igår spenderades ännu en fredagskväll i arboga och den här gången fick madde följa med! precis som när jag och fanny är där och hälsar på, eller närhelst jag är där nästan, så blir man bara så trött! man vaggas in i nån slags suburbsafety. det är väl hela grejen att man inte står och sminkar sig framför spegeln till dånande partymusik, samtidigt som mann suger frenetiskt på den egenmixade partydrinken. nu vet man hur schemat ser ut: middag-postkodsmiljonären-idol-zapp och mysprat i långpausen-idolutslagningen-THE END! och jag kan säga att ögonen börjar känna sig tunga efter inte alls länge i familjen malm/bojars soffa.

ikväll har kif avslutning och nästa vecka är det mbk´s tur! om detta nu är slutet så blir det ett ordentligt avslut iallafall, för nog fan har mbk varit bäst på fest iallafall?


Fanny
PUBLICERAT: 2009-11-15, 17:46:19

vi kanske inte är bäst på fotboll men på fest, då är vi bäst i test!


Pålle
PUBLICERAT: 2009-11-16, 12:27:06

Jag höör er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: