2009-11-14
 23:40:45

Yra

GRATTIS OLA!!! (vinnare i körslaget!)


fett skön seger! jag älskar ola, jag erkänner det! han gör mig glad och han är ruggigt snygg!


Sitter hemma hos JM. det som började som en lugn och skön hemmakväll och piozza, slutade med vinfest i deras vardgasrum. jag har skrytit en hel del om min blogg och JM har har stöttat mina kryddningar! JM är förresten en underbar vän och jag önskar bara att jag var lika duktig att tala om det för henne som hon är för mig!


jag tror faktiskt att jag äntligen kommit fram till ett beslut nu btw!


johanna
PUBLICERAT: 2009-11-15, 13:01:39 | URL: http://ninninanna.blogspot.com

du behöver inte berätta det för mig gumman.. jag vet det=) du visar det på dit sätt=)


Fanny
PUBLICERAT: 2009-11-16, 16:53:37

Var du lite full när du skrev? :p


hanna
PUBLICERAT: 2009-11-22, 22:51:47

uppdatera meeeera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: