2009-09-28
 14:32:43

And something tells me I won´t get any wiser

Det känns som att min högra sida av munnen snart kommer att explodera inifrån, sådär som på lysterinreklamen! Jag håller på att få min fjärde och sista visdomstand och den ser till att jävlas för dem allihop. Jag kan inte sova, prata måste jag ju, men skulle helst låta bli och istället för att äta en god lunch med Fanny på latte idag så fick jag suga i mig en smothie.

Jag är inte helt frisk från min förkylning än, men kunde inte låta bli att spela mot GIF igår. 2-2 blev slutresultatet, men jag hade lätt kunnat spela en tredje halvlek! Jag hade hejarklack från Boga och efter matchen vi åkte hem till mig för att käka tacos. När alla åkt hem så slog verkligheten, samt min förkylning och tandvärk, till och jag totaldäckade på soffan. Tänk vad lite adrenalin kan göra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: