2009-09-29
 15:17:52

blue sixteen?

Idag har jag varit hos frisören och fått höra att mitt hår ramlar av om jag färgar det igen. Idag har jag även nästintill panikslaget viftat med armarna inne hos tandläkaren, då jag trodde att de tänkte ge mig en spruta utan förvarning. Det var självklart ingen spruta, utan ett vertyg de använde för att göra rent min ilsket inflamerade vistdomstand. En spruta blir det, fasansfullt nog, snart. Jag kommer att behöva dra ut tandjäveln och de ska sticka in en nål i min mun.


Jag är helt för, stolt för den delen, över, att det kommer sylvassa slungor utifrån mina käftar, men jag hackar tänder av rädsla över den där jäkla sprutan de ska köra in i munnen på mig! (stilpoäng för alla tandliknelser jag pressade in i den meningen)

Ikväll ska jag provträna med Forsby FF. Nästa fotbollsår är alltså lite osäkert för min del. 


kåmpisen
PUBLICERAT: 2009-09-30, 00:11:01

forsby?!


Sofie
PUBLICERAT: 2009-09-30, 13:26:17 | URL: http://puffo.blogg.se/

Ojoj, forsby. Hur kom den tanken ?:) You go girl !! Ledig nå nästa vecka ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: