2009-09-01
 16:53:07

Jag och min eviga avundsjuka

1. Hanna är i Cypern med Tobbe och sin syster Emma. Jag vill också åka utomlands, jag HATAR Sverige!

2. En tjugofemprocentig tjänst tillsammans med Skogsbrynskolans sexåringar (som jag lätt bara kunnat fyllt ut med A-kassa) hade kunnat vara min, men den fick någon annan, mycket gammal människa. Hallå, hon elak - jag snäll?!

3. Frasse berättade att hennes mamma vunnit 25 000 på lotto. Ja, vem vill inte vinna pengar?

4. Madde och Jessica är alltid bruna. Vem av mina förfäder var albino?!

5. Nu kommer jag inte på någon nummer fem, men det hade alldeles säkert Fanny gjort, för hon är skitduktig på att blogga och när jag tänker efter är jag nog avundsjuk på det också! Min egen mamma kallar henne även den Nordiska prinsessan.


Jag unnar självklart alla (utom nummer 2) deras lycka, men fan vad lätt det är att bli bitter och tycka synd om sig själv ibland! När jag fått något att äta kanske jag skriver om saker jag är tacksam för, haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: