2009-09-25
 22:43:52

Touchdown Turnaround

Tisdag, onsdag, torsdag spenderades i exil på Nyggan och idag har jag för första gången lämnat lägenheten i större syfte än min snyltshopping av nödvändigheter från Willys med mamma. Jag  däckade efter jobbet i tisdags och vaknade med feber värk i hela kroppen. Detta följdes snabbt av snuva och halsont, något som alltså resulterat i min smärre isolering. Madde kom för att hälsa på mig igår, men höll på att vända i dörren då hon ryggade och utstötte uwh, det luktar sjuk här!

Idag väcktes jag däremot tidigt och kände att det var dags att återförenas med samhället. Okej, okej, det är löning och, som en kille på mitt jobb på fritidsklubben skulle sagt, pengarna brinner! Jag förmodar att det betyder att han inte kan hålla i sina pengar mer än vad jag kan, så jag följde med Peachie och Madde till Tuna Park.

Jag köpte två armband, mäket heter pearl for girls, och de har hur mycket fint som helst! Annars var det tjejfest, med 50% rea, bara på tjejers överdelar, på Carlings, 25% rabatt på ett helt köp på Lindex och nedsatta leggings på Bik Bok, så jag vågar väl påstå att jag klippte till! 

Jag fick även fria händer att handla till min mor och det var riktigt kul att handla åt någon annan, speciellt när man får höra att man hittat saker som kommer passa bra och verkligen är så rätt för personen i fråga!

Har hunnit med ett biobesök ikväll också, Flickan som lekte med elden - FETT BRA! Ska börja läsa böckerna nu har jag tänkt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: