2010-04-10
 16:49:49

mission two point zero

jag vet inte ens om jag har rätten att skriva att jag nyss avverkat högskoleprovet. gissade och satt av känns, förjävligt nog, mer rättvist. jag har inte ro i kroppen att sitta och studera diagram, eller läsa skittexter om ladusvalans sociala samspel!

är det männsikor som spikar sånthärnt som så småningon ska undersöka oss på sjukhus? vara våra psykologer när vi mår psyksikt dåligt? nej tack, det kan jag säga på en gång, att om jag fick välja mellan att naila 2.0 eller att fortsätta att uppskatta umgänge med människor istället för att t.ex. bli livrädd när folk säger hej på gatan, så är valet solklart!

några poäng har jag förhoppningsvis skrapat ihop, men som tur är har jag ganska hyfsade betyg som mer än väl tar mig in på de utbildningar jag vill gå.

just nu vill jag ibland inget hellre än att bara komma bort lite. förut var det från människor man inte rikigt orkat med, men nu är det mig själv jag inte känner igen och jag blir fan rädd ibland alltså. jag antar att man måste hitta nya utmaningar innan man börjar trampa sig själv på hälarna och andra, som betyder väldigt mycket, i ansiktet.


Fanny
PUBLICERAT: 2010-04-10, 18:02:48

vi får väl stanna i ullis på torsdag =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: