2010-04-18
 23:38:39

next level

fanny har hjälp mig att pimpa upp bloggen lite och jag hoppas att det kanske får lite fler människor att hitta hit. om inte annat så kan de kanske titta på min fina header och drömma sig bort bland de där mysiga molnen...

torsk mot eskilstuna united idag. kolsva if bröt trenden med första träningsmatchförlusten utomhus, men inte maja nordmark. fick smacka in ett-nollmålet som vi höll i cirka åttio minuter innan united får sina två målchanser - och sätter dem.

igår unnade jag som sagt mig själv en solokväll och tänkte verkligen skämma bor mig själv med sånt jag aldrig har tid eller ro till annars. efter att ha målat fransk manikyr på mina naglar, som faktiskt fick ett otroligt bra resultat på både höger och vänster hand (när det är dags att måla på högerhanden darrar min vänsterhand som ett asplöv och ofta får jag spastiska ryck som resulterar i nagellack överallt, utom på fingarnas naglar) så verkade jag genomsyras av något sorts skönhetshybris. fixar jag fransk manikyr så fixar jag minsann att duscha hela mig med min brun-utan-solspray också!

jag vet att b.u.s sätter sig extra hårt på torrare områden av kroppen, såsom knän, knogar och fötter, så därför var jag noga med att smörja in dem områdena ordentligt. trodde jag. imorse när jag vaknade såg det ut som om jag fått någon slags hudsjukdom. mina händer var alldeles oranaga och mina fötter likaså. mina knän däremot måste jag ha smörjt in alldeles för mycket, så de stack ut som två vita bölder på mina annars, ja, kan man kalla dem brunrandiga ben? hemskt är det iallafall och jag hoppas att jag inte behöver jobba imorgon!


Fanny
PUBLICERAT: 2010-04-19, 09:56:00

Vad ska jag säga? HAHAHA! Orange är rätt snyggt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: