2010-04-17
 19:15:06

saturday night in

idag har det varit en såndär dag man inte har så ofta. en helt felfri sådan alltså!

vinst mot rytterne med fyra mot n o l l satt otroligt fint och jag fick peta in fyran var helt okej det med! mamma, pappa och jag firade med falukorv och makaroner och sen begav jag mig ner till krillan igen för att se eric och hans mbk lira ut wärhulta totalt. han fick en handduk av mig och jag smet åt mig två pussar innan jag skuttade hemåt igen.

väl hemma sitter gustav i badkaret och sippar mitt moserande rosévin som jag lovade honom i brist på annat. efter ett tag börjar han även stämma in högt till musiken han spelar på spotify och jag tror nog att han får en bra start på kvällen.

planer på häng i kolsva fanns, men min spänningshuvudvärk vill inte ge med sig och jag tror fan jag hänger med mig själv ikväll, då jag onekligen verkar vara den mest positiva människan i stan för tillfället. det är nästan så att jag känner mig en smula egoistiskt som inte väljer att dela med mig av mig själv ikväll, men: så ääär det malin!

resan till ullared har gjort mig otroligt fattig och jag tvivlar på att jag kommer att kunna fylla på mobilen innan lön nu! så: fancy, unna dig lite BJ och kryakryakrya på dig! v


Peter
PUBLICERAT: 2010-04-18, 11:54:28

så är de.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: