2010-04-08
 09:56:03

soon to be mrs brightside

i tre hela dygn har jag och eric haft äran att bosätta oss på stora torget 2C, där hans föräldrar bor, men som minisemestrat i prag. idag kommer de hem och jag får verkligen tacka för de här dagarna.


jag antar att man på ett helt annat sätt fått känna på hur det är att leva tillsammans. stå i ett stort kök och laga mat var otroligt kul och nu blev det mycket mer mysigt än trångt och irriterande att stå där båda två! när man bor större så kan man ju även smita undan och sysselsätta sig med sitt eget ibland, utan att behöva gå hem liksom. jag tyckte om att höra eric inne vid datorn när jag själv låg i sängen och läste. men jag vill inte ha någon riktig dubbelsäng på ett bra tag iallafall. på ett sätt har det blivit obekvämare för mig att sova i en säng som i teorin är dubbelt så stor som erics, med tanke på att jag vill ligga så nära som möjligt och har fått tillbribga stora delen av nätterna i sängspringan!


nu ska jag kila iväg till frissan. jag ska bli blond igen och jag håller tummarna för att min ljusa hårfärg får den där solen däruppe att vakna till på riktigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: