2010-02-16
 16:07:50

a fancy visit

tacopajen står och svalnar, salladen i kylen och det finns faktiskt rent porslin i mitt diskställ. jag är alltså, hör och häpna, redan klar med middagen som jag ska bjuda fanny på nr hon kommr om några minuter!

ofta när jag ska styra något, slutar det med något halvdant som jag låter mina vänner hjälpa mig att avsluta. är det fest på nyggan så är det jag som öppnar i handduk och bara ska fixa mig lite. ska det bjudas på något hemma hos mig låter det ofta såhär: men om du bara skär klart salladen så diskar jag lite tallrikar. och just ja, bordet behöver nog torkas av. eller förresten, om ni fixar det så kutar jag till Q8, glömde dricka!

jag antar att det mesta handlar om min totala brist på tidsuppfattning. det känns dock som att den sakta men säkert börjar infinna sig och jag förmodar att det här hjälper lite mot mitt annars så stressade huvud.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-16, 22:02:25

du skulle inte vara du om du öppnade dörren färdigsminkad, med klänningen på och håret lockat! inte heller med maten på bordet, städat i vardagsrummet eller en walk in closet istället för en throw in closet! <3 tack för maten!


svar
PUBLICERAT: 2010-02-17, 12:27:35

hahaha! nej, jag hör dig, blir nästan rädd själv när jag tänker på det ;D tur att jag har er som wing-girls!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: