2010-02-24
 15:46:19

ett såntdärnt tack

jag får höra människor som blir så imponerade av mig för att jag alltid är så öppen med saker och ting. folk häpnar när de får höra vilken dialog jag har med min mamma och hur mycket hon egentligen vet om mig. men faktum är att jag skulle inte fungera annars. det är ni som gör ett otroligt jobb, som lyssnar och stöttar när jag bryter ut i gråt och blir alldeles förtvivlad över saker och ting. jag är glad att jag är såpass trygg i mig själv och med de människor jag anförtror mig åt, men jag förundras faktiskt över människor som klarar av att bolla ett helt liv, med alla dess kurvor och nedförsbackar i det tysta, samtidigt som de alldeles säkert sitter och lyssnar och försöker hjälpa en lipsill som mig.

så tack. väldigt mycket tack!


F
PUBLICERAT: 2010-02-26, 14:44:12

did i say i love u?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: