2010-02-23
 21:42:20

om morgonstund hade guld i mun på riktigt skulle jag vara fett rik

alla klagar på vädret just nu och jag tänkte passa på att bryta den trenden. ja, då menar jag ju självklart inte själva klagandet, utan just det på vädret. själv har jag faktiskt något värre att gå igenom den här veckan. svintidiga mornar.

det är nu man kommer ihåg det lilla som ändå var väldigt skönt med att vara arbetslös och utstött från samhället. man fick sooova!

hade jag t.ex. sovit hemma hos eric så kunde jag säga hejdå vid dörren och sedan krypa tillbaka till sängen och sova några timmar till. mot sluttampen orkade jag mig inte ens så långt, utan såg till att jag bara kunde vända mig om och somna om när dörren slog igen. idag var min enda sovmorgon och inte förrän klockan åtta på morgonen behövde jag infinna mig på jobbet. igår började jag klockan sju, imorgon och på torsdag börjar jag halv sju och på fredag klockan sju. på lördag har vi match mot arboga och har samling i kolsva kvart över tio, så där rök min plan att sova till två.

det ska bli riktigt roligt att spela match iallfall och jag hoppas verkligen att jag hinner bli frisk tills dess. någonstans i snöyran tycks mitt immunförsvar försvunnit och jag har på bara två veckors tid hunnit dra på mig feber, magsjuka och nu en rejäl förkylning. vinterkräkis nästa månne?


Fanny
PUBLICERAT: 2010-02-24, 13:13:02

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: