2010-07-24
 21:59:11

utan tulipan i boga

tesso fyller tjugosju år idag och jag pinnade självklart dit för att gratulera, mosa tårta och mysa med will/phill! att få åka till arboga är bland det bästa man kan göra om det är dags att varva ner lite. ikväll har vi hyrt film men har inte kommit oss för att börja titta än, det finns alltid något skvaller att uppdatera erkkan och tesso om, härja lite med tobbe, mysas med william och philip, eller så smyger man åt sig den här lilla raringen, tobbes minidator och bara nördar sig med den en stund.


jag tänker se till att jag gör mycket som jag vill och umgås med människor jag tycker om den tid jag har kvar i sommar, för i höst blir det annorlunda. på riktigt. jag kommer inte att vara kvar här. när jag kom hem ifrån kreta väntade beskedet att jag kommit in på lärarprogrammet på linköpings universitet och i slutet av augusti hoppar jag av den underbara berg-och dalbanan köping med både toppar, dalar och en hel del otroligt sjuka loopar!

jag antar, eftersom börjat referera till tivoliväsen, att linköping blir mer av ett fritt fall. jag har aldrig provat något av dem och människor som berättat om upplevelsen säger att de alla är livrädda i början, men att efteråt var det hur häftigt som helst. när det gäller själva stdentlivet har jag ju t.o.m. hört att det är det roligaste som folk har upplevt. 


- men jag kommer inte att falla fritt ensam. du är ju med mig 


Kåmpis
PUBLICERAT: 2010-07-25, 00:05:54

Jag är stolt över dig! <3


Anna
PUBLICERAT: 2010-07-25, 17:38:53 | URL: http://amevw.blogg.se/

Wouhaa! Vad kul att du kommit in =) Du gör rätt Maja. Galet bra med Linköping.



men.. men.. Sture-träningen då!??! Hur blir det med den?




annica
PUBLICERAT: 2010-07-28, 22:49:40 | URL: http://anniicalanganger.blogg.se/

tråkigt utan bilder men annars bra blogg:D


Fanny
PUBLICERAT: 2010-07-29, 12:03:16 | URL: http://fannychristine.blogg.se/

Ska jag boka bord till nio? :) Jobbar du på dan eller vill du hänga med mig och Wilma o bada om det är fint väder? <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: