2010-10-19
 12:15:33

another tuesday to kill

tisdagar har alltid varit min sämsta dag, därför ser jag ofta till att planera in så mycket roligt som möjligt då. små stolpmål som hjälper mig att få dagen att gå. min överlevnadsstrategi ser idag ut såhär:


eric och jag unnade oss sovmorgon och åt mannagrynsgröt till frukost för bara några minuter sen. om ett tag ska jag dra och träna. nu under lunchtid, då jag har gymmet nästintill för mig själv! senare i eftermiddag ska jag möta upp sofia för coreträning och efter det drar vi  hem till oss. där blir det käk och sedan mysa framför DH!

jag tror jag överlever dagen.


johanna
PUBLICERAT: 2010-10-20, 09:03:10

ohh va mysigt de låter, vill oxå mys med dig gumman miss you.. pösss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: