2011-02-07
 08:40:05

105,9

frukost tillsammans med the voicegänget och deras gäst, rymdfararen krister fuglesang. jag såg en film för några månader sen, med bill skarsgård, som heter i rymden finns inga känslor och jag tror det liggedr något i det, för det här var då en av de mest tråkiga män jag stött på - change the channel please!

idag är det information om våra framtida val i utbildningen. vilka ämnen, inriktningar och breddningar vi ska ägna oss åt de kommande åren. jag är inte helt säker ännu, men har en preliminär plan: svenska - grundläggande förkunskaper - idrott. vi har hittills haft ett ganska lungt år och tydligen ska det fortsätta i den här takten, men det ska tydligen bli riktigt tuffare nästa år redan. bäst att njuta så länge det går!

dags att slänga på sig lite anskite inann jag slänger mig på erics cykel för att möta upp sofia och elin. det tog inte speciellt långt tid för mina vänner härnere att inse att jag inte är den bästa att passa tider...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: