2011-02-07
 22:54:55

cougars in proper skin

jag har alltid tyckt om att handla, vare sig det är i en matbutik, eller en galleria. kvantitet före kvalité och i vissa fall spelar det mig ingen roll. jag köper hellre tre plagg på gina, hm eller bik bok än ett på MQ t.ex. men jag har kommit underfund med att det är värt att köpa skor i bra kvalité, äkta skinn, läder o.s.v. därför unnade jag mig idag mitt andra par ordentliga damfotbollsskor i skinn på tretton år. jag kommer ihåg ett par nikeskor med lila märken som jag fick av mamma ett år, annars har jag kört med juniorskor. mina nya pumadojor kostade, men de var nyinkomna för dagen och förmodligen hade inte kassörskan koll på priset ännu, så jag fick en rabatt på trehundra pix! förhoppningsvis får jag peta in några kassar med dem imorgon på vår första match i mixturneringen!

här är pumorna! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: