2011-02-21
 23:06:37

"hav, storm, regnbåge, regnbåge"

- jag döööör!

sådär löd alltså "regndansmantra" på den afrikanska dansen. jag och elin skrattade så vi tjöt när vi såg oss själva i spegeln eller på varandra och hur sjukt störda vi såg ut när vi hoppade omkring på golvet. de flesta inne i campushallens c-hall var riktigt hyfsade och när blev tillåtna att dricka vatten (på riktigt) så passade vi på att ta till flykten. det fick bli tre kilometer på bandet och lite styrkeövningar a lá sofies mode istället.

visserligen var inte afro power dance något för mig, men jag hade roligt och jag mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde för några timmar sedan! efter cirka fyra och en halv timmes sömn inatt är jag för tillfället så trött att jag ser i kors, men jag håller ut tills eric kommer tillbaka från fotbollsträningen. har suttit och skrivit på vår grupprapport om språklig kunskap och jag är för tillfället så jävla trött uttryck som episteme, techne och fronesis!




Elin
PUBLICERAT: 2011-02-22, 21:13:02

Hahahaha denna hemska dans alltså!! Men sjukt kul att få skratta såå mycket under ett träningspass!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: