2011-02-21
 00:50:41

haren och sköldpaddan

vår match som skulle ha spelats halv tio ikväll blv inställd och istället hade jag (o)turen att hinna hjälpa eric med tvätten istället. sista torklasset hämtas upp nu och det känns ändå sjukt värt att få lägga sig i en renbäddad säng för att vakna till en full gagarob att välja och vraka ifrån!

tidigare idag åkte vi ut till netonnet. jag "unnade" mig fem nya matlådor för nittionio kronor och då var jag egentligen alldeles för generös mot mig själv med tanke på mitt ekande bankkonto. eric däremot, unnade sig en ny skärm till sin dator. jag fattar inte hur han alltid lyckas ha så mycket mer pengar än mig i månandens slut, eller att han kan ha så mycket pengar strax innan den tjugofemte överhuvudtaget?! nästa månad ska jag fan försöka hålla jämna steg men honom så att jag kan unna mig nåt ordentligt i slutet av månaden. en liten nackdel med detta är väl att mina steg liknar en speedad hares, medan erics pengalunk påminner mer om en nöjd liten sköldpadda.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: