2011-02-18
 18:33:51

utpumpad

jag hade bestämt mig för att göra denna fredag till en effektiv sådan. träna, diska, städa och boka en tvättid. det är möjligt att jag hade gjort allt detta om jag tagit dem i omvänd ordning. istället började jag, tillsammans med fia och elin, men ett pass bodypump och jag är hlet slut i kroppen! det blir en kväll i soffan känner jag.

igår käkade vi tacos hemma hos en klasskompis, johan. vi har ett stort gäng och inte nog med att maten blev sjukt billigt (alltid bra för studentplånisar) så var det sjukt trevligt! efter tacofrosseriet tittade vi på de två sista avsnitten av tusenbröder, säsong två. efter två säsonger av hoffa (ola rapace) och hans ångestladdade liv är det dags att avsluta med långfilmen nästa vecka. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: