2011-02-16
 21:34:15

winning streak

idag känns det som att några, ganska så viktiga studentbitar, föll på plats! vi hade information om inriktningar inför kommande år och jag har bestämt mig för hur jag ska lägga upp min utbildning. nu, under vårt första läsår, läser vi bara pedagogik och jag, lågstadiemaja, läser precis samma saker och skriver samma tentor som gymnasiekonrad.

nästa år är det dags för inriktning och jag kommer att läsa sextio poäng svenska. detta kommer jag att följa upp med ännu ett år där jag läser mina två breddningar, grundläggande förkunskaper och idrott. efter detta har jag ett examensarbete att arbete med under en termin och sen är det över. en termin av sju har gått och jag tror att de tre år som följer kommer att gå fort, fort, fort


 

min andra tenta och de sista femton poäng för höstterminen fick jag hämta ut idag. två VG har det blivt jag är sjukt nöjd med min första termin som lärarstudent! någonting säger mig att det kommer att bli lite tuffare snart, så jag passar på att njuta av mina framgångar bäst jag kan!


Fanny
PUBLICERAT: 2011-02-17, 20:46:53

Du är grym! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: