2011-03-01
 18:05:45

du är den där regnbååååååågen

det var alldeles för längesedan jag skrev något om tjejen nedanför - min bästaste bästa kåmpis! det var även alldeles för längesen jag träffade henne, men det blir det snart ändring på. så snart som till helgen närmare bestämt!

jag vet att jag tidigare skrivit om hannas påhitt till presenter åt mig. inte alls för att de är noga uttänkta, eller sådär gulligt interna. men jag ska säga er att det är bland de bästa! ett år gav hon mig ett kort och trehundra spänn där det stod: nu kan du klippa dig. de som känner mig och kände mig då, visste att det förmodligen var det jag behövde som mest då. hanna är enkelheten själv och vi vet alltid var vi har varandra.

vi har som sagt inte setts på väldigt länge och på min födelsedag ringde hon (ett samtal som jag missade) och skrev ett sms för att gratta. igår överraskade hon mig rejält med en försenad födelsedagspresent i form av håkan hellströms konsert i uddevlla på fredag! fem saker som ploppar upp i mitt huvud när jag tänker på hanna är just: té med mycket mjölk, tacopaj, svensk västkust, allsång på skansen och inte minst - håkan hellström! hanna är den som introducerat mig i hans musik och jag tycker också att han är sjukt bra. den här helgen kommer bli perfekt - träffa hanna, spana in hennes och markus nya tvåa i götet, håkan hellström och fest!

tur att eric är världens bästa han med. han har passat upp på mig non-stop sen jag blev sjuk och han kommer bidra till att jag blir mycket bättre, mycket fortare. jag har inte ens behövt lyfta så mycket som ett förkylt finger på två dagar! något jag får sysselsätta mig med när jag ligger här i sängen och tillfrisknar är att planera hur jag ska kunna vara lika duktig i sjuk sambo-uppvaktning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: